На виставці CES 2017 компанія LG Electronics (LG) представить останні розробки підрозділу Home Appliance & Air Solution - сучасну побутову техніку з аналізатором звичок користувачів.
Ці розробки використовуються для підвищення показників продуктивності і комфорту. Вони покликані розширити функціонал сучасних пристроїв для дому та вивести їх на абсолютно новий рівень. Вбудований аналізатор дозволяє побутової техніки LG моніторити і запам'ятовувати потреби своїх власників шляхом збору та обробки інформації щодо шаблонів їх поведінки і стилю життя. Дані технології постійно розвиваються і надають користувачам нові вирішення повсякденних проблем.
Використовуючи оптичні і сенсорні датчики, новий робот-пилосос LG розпізнає об'єкти в приміщенні (форму і розміри предметів) і виконує прибирання в залежності від виявлених параметрів. Зробивши фотографію приміщення, «розумне» пристрій запам'ятовує перешкоди і надалі вчиться їх об'їжджати. Пилосос «бачить» електричні дроти і навіть домашні тапочки, завдяки чому вони ніколи не потраплять під обертову щітку пристрою. Вакуумний робот-пилосос LG легко розпізнає знаходиться в кімнаті, і люб'язно попросить його відійти для подальшої безперешкодної прибирання.
«Розумні» холодильники LG стали ще зручніше в користуванні із застосуванням технологій аналізу звичок користувачів. Вивчаючи звички та уподобання користувачів в їжі, новий холодильник LG виконує величезну кількість завдань. Наприклад, холодильник автоматично заповнить форму для льоду перед тим проміжком дня, коли користувач зазвичай дістає прохолодні напої. Влітку «розумний» холодильник LG запустить 4-ступінчасту систему стерилізації у відповідь на зміну температури і вологості, які можуть сприяти псування продуктів.
Новий «розумний» кондиціонер від LG також аналізує звички власників. Пристрій збирає інформацію про те, в яких кімнатах користувачі проводять найбільше часу протягом дня. За допомогою цих даних оперативно встановлюється найбільш комфортна температура, а холодні повітряні потоки розподіляються до відповідних зони. Припустимо, самим відвідуваним приміщенням в будні є кухня. А у вихідні дні користувачі проводять більше часу в вітальні, тому в даний період саме ця зона вимагає особливого охолодження або обігріву.
Завдяки новим технологіям пральні машини LG теж швидко оцінюють зовнішні умови і вивчають щоденні дії користувачів. І все для того, щоб максимально оптимізувати роботу пристрою і підвищити показники продуктивності. Наприклад, при пранні в жорсткій воді «розумна» пральна машина LG задає відповідні налаштування по температурному режиму і використаному обсягом води, щоб запобігти пошкодженню одягу. А в разі сильного забруднення одягу пральна машина автоматично додасть додатковий цикл полоскання.
«Аналіз звичок користувачів - це наступний етап еволюції« розумних »побутових пристроїв. LG є лідером і першовідкривачем в даному сегменті ринку, - говорить Сонг Дахюн, президент компанії LG Electronics Home Appliance & amp; Air Solutions. - І, звичайно ж, особливу увагу варто приділяти не тільки зростаючим можливостям техніки, а й тому, як відкритий доступ до особистих даних користувачів відіб'ється на роботі компаній. Ми глибоко переконані, що поряд з підвищенням показників продуктивності і комфорту також слід фокусуватися на питаннях безпеки і приватності. Дані поняття і параметри не повинні виключати один одного ».
Побутова техніка LG з аналізатором звичок користувачів буде представлена на виставці CES 2017 року з 5 по 8 січня, на стенді компанії №11100 виставкового центру в Лас-Вегасі.